درب های اتوماتیک

گیت فروشگاهی چیست؟|بهترین نوع گیت فروشگاهی چه میباشد؟

گیت فروشگاهی چیست؟|بهترین گیت فروشگاهی چیست؟

گیت فروشگاهی یا (دزدگیر فروشگاهی) یکی از روش های تکنولوژیکی برای جلوگیری درسرقت از سوپرمارکت، کتابفروشی، باکس های لوازم آرایشی، فروش عینک، زیور آلات، پوشاک و سرقت های رایج شده در فروشگاه ها و حتی حفظ اموال ساختمان های اداری می باشد. تگ، لیبل و برچسب های روی کالا (کتاب، جنس، ..) زده می شود. این تگ ها زمانی که خرید کالا مورد نظر تکمیل شد توسط کارگزار غیر فعال یا جدا می شود. در خروجی فروشگاه، یک سیستم تشخیص صدای هشدار تعبیه شده است، که در صورت وجود تگ یا لیبل فعال هنگام خروج از فروشگاه یا کالایی که با صندوق حساب نشده است، در خروجی به نگهبان یا مسئول مربوطه هشدار داده می شود. برای کالا های که ارزش دوچندانی دارند سیستم های عنکبوتی جایگزین برچسب ها می شود.

پرکاربردترین نوع گیت فروشگاهی

گیت ها که همراه با دوربین مدار بسته  در اکثر فروشگاه ها مورد استفاده قرار گرفته ، از سیستم های دیگری پیروی میکنند به نام سیستم گیت فروشگاهی RFو AM.

  این دو سیستم نسبت به مدل های دیگر از فاکتور قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

سیستم AM نسبت به سیستم RF قیمت بیشتری داشته، اما برای فروشگاه های بزرگ مقرون به صرفه بوده و خطای بسیار کمتری دارند. نصب سیستم گیت فروشگاهی AM با استفاده از نصب نرم افزار اجرا شده و فاصله بیشتری را بین گیت ها می توان قرار داد.

گیت-فروشگاهی چیست؟-اواتک

گیت-فروشگاهی چیست؟-اواتک

گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی RF

این سیستم در دو شکل جفت آنتن و تک آنتن وجود دارند. در حالت دو آنتن بطور معمول در هر بدنه از آنتن یک برد قرار میگیرد که یک برد به عنوان فرستنده و یک برد به عنوان گیرنده عمل می کند.

این نوع گیت فروشگاهی در محدوده فرکانس رادیویی کار میکنند. رنج فرکانس های مختلفی دارد که در زیر ذکر شده است:

10.2Mhz

8.2Mhz

 4.7Mhz

3.25Mhz

1.95 Mhz

گیت فروشگاهی RF  در برخی موارد برای زیبایی و جلب توجه مشتریان و نیز برای فروشگاه ها و مغازه هایی که دارای دکوراسیون مدرن می باشند از گیت شیشه ایی ضد ضربه استفاده می کند که هم نمای زیبا دارد و هم بخاطر وجود لامپ های LED  جلوه خاصی به گیت می دهد.

از مزایای گیت فروشگاهی RF می توان به قیمت مناسب، رنج های مختلف فرکانسی و لیبل های انعطاف پذیر اشاره کرد.

مشاهده محصولات گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی AM

 این سیستم ها از امواج با دامنه محدوده ی امواج صوتی (58 کیلو هرتز) استفاده می کند. این سیستم ها نیزبه صورت تک آنتن دو آنتن و سه آنتن وجوددارند. یکی از مزیتهای بزرگ این سیستم نسبت به سیستم های RF  این است که در مجاورت فلز از عملکرد نسبتا  بهتری برخوردار هستند.

از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 توان و عملکرد مناسب تر

محافظت  عریض تری از خروجی

عملکرد مناسب در مجاورت فلز

شرکت آواتک از عرضه کنندگان به نام سیستم AM  در سراسر کشور می باشد.

مشاهده محصولات گیت فروشگاهی AM

گیت-فروشگاهی-RFوAM خرید فروشگاه آواتک

گیت-فروشگاهی-RFوAM خرید فروشگاه آواتک

یکی از نکته های حائزاهمیت عملکرد بهتر و قوی تر سیستم دو آنتنه نسبت به سیستم تک آنتن می باشد. بنابراین سعی می شود در یکی از موراد زیر از سیستم تک آنتن استفاده شود:

  1. چنانچه درب ورود به فروشگاه شما کوچک است و فضایی که باید توسط آنتن مراقبت گردد کمتر از90 سانتی متر است سیستم تک آنتن یا همان مونو می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.
  2. در مواقعی که درب فروشگاه 2 لنگه بوده و آنتن باید بین 2 لنگه نصب شود.

 

شرکت آواتک یکی از شرکت های نامدار در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی می باشد که با ارائه محصولات و خدمات با درجه کیفیتی بالا، همیشه مشتریان را از خود راضی نگاه داشته و جوابگوی نیاز آنها بوده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *