شعبه اصفهان

حدفاصل پل فلزی وچهار راه حکیم نظامی 

شعبه زرین شهر

زرین شهر – روبروی بانک رفاه – ساختمان خانه هوشمند

تماس تلفنی

برای برقراری تماس تلفنی با کارشناسان ما با شماره تلفن های زیر اقدام فرمایید:

03152210345-09133364061

اینستاگرام

برای دریافت از جدیدترین تخفیف ها ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دنبال میکنم

پست الکترونیک

برای ارتباط بیشتر میتوایند از طریق پست الکترونیک شرکت با ما در ارتباط باشید:

avatek.emen@gmail.com

اطلاعات درباره ما

برای سوالات خود با ما تماس بگیرید

    اطلاعات و سوالات

    سوالات متداول

    دوربین پروتکل اینترنت یک دوربین فیلمبرداری دیجیتالی است که داده ها را از طریق شبکه رایانه ای ارسال و دریافت می کند. این دوربین مداربسته متفاوت می باشد زیرا تنها می تواند از طریق کابل متصل به DVR سیگنال ها را ارسال و دریافت کند.

    بله، تمام دوربین های مداربسته نیاز به منبع تغذیه دارند. سیستم های دوربین مداربسته معمولا توسط یک جعبه برق یا آداپتور برق تغذیه می شوند. دوربین های IP با استفاده از کابل های Cat5 یا Cat6  از فن آوری اترنت (PoE)  استفاده می کنند. بعضی از دوربین های مداربسته ممکن است باتری یا حتی خورشیدی باشند.

    تصاویری که توسط دوربین گرفته می شود به سیگنال انتقال داده شده و به دستگاه ضبط و نمایشگر منتقل می شود. خود این دوربین منبع ویدئو را ضبط می کند. در قسمت جلوی دوربین دیافراگم باز است. این همان چیزی است که جریان نور را از طریق لنز ضبط می کند. جریان نور توسط یک تراشه دیجیتال در داخل دوربین ضبط شده و به تصاویر تبدیل می شود این دوربین دنباله تصویر را ضبط می کند و یا به صورت کابل یا بی سیم منتقل می شود.

    همه کابل های کواکسیال نباید برای نصب دوربین های مداربسته استفاده شود. کابل کواکسیال RG59 استاندارد صنعتی و بهترین انتخاب برای سیستم های دوربین مداربسته و HD نسبت به سیستم های کواکسیال است. اما معمولا Cat59  و Cat6 اکنون برای دوربین های IP است